حسین ابراهیمی گفت: هم مسئولان و هم مردم باید همچنان با صبر و حوصله حرکت کنند. نباید تصور کنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود. هنوز نیاز به صبر و حوصله داریم تا انشالله به آرامی یک به یک مشکلات حل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: کسی تصور نمی‌کرد که با حضور قدرت‌های برتر اروپا، تیم ایران به عنوان صدرنشین صعود کند.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
باشگاه پرسپولیس مبلغ زیادی برای تمدید قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش خود در نظر نگرفته است.
محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح‌طلب از ابراهیم رئیسی به خاطر احترام به همسرش تمجید کرد.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
پرسپولیس در نخستین دوره لیگ برتر به شکل دراماتیک قهرمانی را از دست استقلال گرفت.
تصور ما از آفریقا، فانتزی و دور از واقعیت است
خزعلی با اشاره به اینکه تصویب لایحه "امنیت زنان" منجر به افزایش امنیت خاطر زن و جلوگیری از عدول مرد از حقوق زن می‌شود، گفت: صراحت آیه‌های قرآن این است که به زن ظلم نکنید، اما در قوانین ما تا کنون وارد نشده بود. ما تصور می‌کنیم ladies first (زنان مقدم هستند) را از غرب گرفته‌ایم، اینطور نیست.
متاسفانه تصوری که به اشتباه بین مردم رایج شده این است که دارو‌های گیاهی اگر فایده نداشته باشند، ضرر هم ندارد. در واقع طبیعی بودن دارو را دلیلی برای بی ضرر بودن آن می‌دانند که این تصور درست نیست. به عنوان مثال مصرف بیش از حد آویشن موجب سردرد، تهوع، استفراغ، حساسیت پوستی و... می‌شود. ضمناً نمی‌توان دارو‌های گیاهی را در تمام موارد جایگزین دارو‌های شیمیایی کرد.
حمیدرضا آصفی با اشاره به سفر هفته پیش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و افزایش تعاملات بین ایران و آژانس و تاثیر این موضوع برحل پرونده هسته‌ای ایران گفت: وضعیت کنونی به نحوی است که نباید خیلی خوشبین باشیم و از طرفی دیگر نباید فکر کنیم که موضوع به بن‌بست رسیده و غیرقابل حل است.
اگر تصور می‌کنید در یک رابطه طولانی مدت مثل ازدواج قرار نیست هیچ بحث و گفتگو یا دعوایی بین شما پیش برود و همه چیز مانند روز‌های اول آشنایی شیرین و بدون مشکل پیش برود کاملا در اشتباهید.
رئیس قوه قضائیه گفت: تلاش‌های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت که پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران خارج نشود و این نظام رشد نداشته باشد اما موفق نشد.
یک تحلیلگر سرشناس آمریکایی به شدت به سران کاخ سفید حمله کرد و آنها را کودن توصیف کرد.
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس : متاسفانه بسیاری از وزارتخانه‌ها چندان توجهی به قانون ندارند و این خود باعث ایجاد مشکل در کشور و همچنین برای مردم و مجلس می‌شود.
اتاق خودروهای برقی معمولا عاری از دکمه‌های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن‌ها را می‌پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.۷ EV دیده نمی‌شود! البته فراموش نکنید که سیستم کنترل کابین با فرمان‌های صوتی، سورپرایزهای جذابی را برای شما آماده کرده است.
تصور نکنید کم‌شنوایی فقط برای افراد مسن است. کاهش شنوایی به دلیل قرارگرفتن در معرض صدا‌های بلند یک خطر فزاینده برای افراد جوان است.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که بهبود روابط میان مسکو و واشنگتن در میان‌مدت، قابل رویت نبوده و به باور وی، تصور منزوی کردن روسیه و چین، خیلی «ساده‌لوحانه» است.
رژیم پوتین هر اندازه هم که بیرحم باشد، اما استالینیست نیست. اگرچه اداره ضد جاسوسی نظامی سرویس امنیت فدرال بیش از شکار جاسوسان خارجی ژنرال‌های روس را تحت نظر دارد و رصد می‌کند، اما هیچ کمیسر سیاسی سخت گیری وجود ندارد که در انتظار شلیک گلوله در سر افسری باشد که از دستورات سرپیچی می‌کند. در مواقع ناخوشایند این موضوع آرامش بخش است.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
این تصور نادرست و رایج می‌گوید که آسیب‌دیدگی پوست تا ۱۸ سالگی شکل گرفته است و پس از آن باید برای جبران آن تلاش کنیم و دیگر نمی‌توان برای پیشگیری از این آسیب‌های اساسی کاری کرد.
همکاری جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بانک رفاه کارگران در راستای ترویج بانکداری اسلامی
مدیرعامل ایران خودرو از آمادگی برای تشکیل پارک علم و فناوری در صنعت خودرو برای افزایش سهم نسبی شرکت های دانش بنیان در تولید خودرو خبر داد و گفت: ایران خودرو در راستای اهداف صنعت خودرو آمادگی دارد در این زمینه با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشجویان همکاری لازم را به عمل آورده و محلی را برای احداث پارک علم و فناوری صنعت خودرو اختصاص دهد.
روند کنونی که در کشور بر علیه کانون وکلای دادگستری مستقل شکل‌گرفته است، روند تضعیف این نهاد و مآلاً نقض استقلال آن است. بدون‌شک تضعیف نهاد وکالت مستقل، موجب تضعیف قوه محترم قضاییه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ